Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.emleczarz.pl zwana dalej Sprzedawcą.
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
adres poczty elektronicznej: sklep@emleczarz.pl;
formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego.
Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.emleczarz.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Dostawa jednorazowa – dostawa produktów w wybranym przez Klienta terminie, wskazanym podczas składania Zamówienia.
Dostawa miesięczna – dostawa produktów przez kolejne 4 tygodnie w wybrane przez Klienta dni tygodnia, zgodnie z harmonogramem ustalonym podczas składania Zamówienia.
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
Regulamin – niniejszy dokument;
Sprzedawca – Firma No Plastic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Komorowska 50, 05-800 Pruszków o numerze NIP: 5342691582;
Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Usługi
Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
Informacje o Towarach
Wszystkie Towary dostępne na stronie internetowej Sklepu są fabrycznie nowe, legalnie wprowadzone na rynek i spełniają obowiązujące normy.
Opisy, ceny oraz skład oraz wartości odżywcze Towarów zamieszczone na stronach Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Sposób składania Zamówienia
Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu – nie ma możliwości składania Zamówień telefonicznie ani za pomocą wiadomości e-mail.
Klient może złożyć Zamówienie jako gość lub po utworzeniu Konta w Sklepie.
Rejestracja Konta i korzyści dla zarejestrowanych Klientów
Klient może założyć Konto podczas składania Zamówienia.
Założenie Konta umożliwia:
Śledzenie historii Zamówień,
Zarządzanie planowanymi dostawami (możliwość zmiany terminu dostawy),
Otrzymywanie rabatów na kolejne zakupy poprzez zwrot butelek (produktów z kaucją),
Wykorzystanie zgromadzonych rabatów w formie obniżki wartości przyszłych Zamówień.
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia Klient powinien:
Wybrać Towar i określić jego ilość,
W przypadku dostawy miesięcznej – określić dni tygodnia, w które ma być realizowana dostawa, oraz ilość produktów na każdy z tych dni,
Dodać wybrane produkty do koszyka i przejść do formularza Zamówienia,
Wprowadzić dane do realizacji Zamówienia, w tym adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail,
Wybrać metodę płatności,
Zaakceptować Regulamin i zatwierdzić Zamówienie.
Potwierdzenie Zamówienia i zawarcie Umowy
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.
W przypadku Zamówień z płatnością elektroniczną lub przelewem, Umowa sprzedaży zostaje zawarta po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy.
Termin płatności i anulowanie Zamówienia z powodu braku wpłaty
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności co najmniej 1 dzień przed planowaną dostawą.
Brak płatności w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie Zamówienia.
Realizacja Zamówienia i dostawa
Dostawa jednorazowa – Towar dostarczany jest w wybranym przez Klienta terminie.
Dostawa miesięczna – pierwsza dostawa realizowana jest zgodnie z harmonogramem wskazanym podczas składania Zamówienia, a kolejne dostawy odbywają się zgodnie z ustalonym cyklem przez 4 tygodnie.
Klient, który posiada Konto, może zarządzać swoimi planowanymi dostawami i zmieniać ich termin nie później niż 48 godzin przed planowaną dostawą.
Zmiany i anulowanie Zamówienia
Klient może zmienić Zamówienie (zmiana produktów, ilości, terminu dostawy) najpóźniej 48 godzin przed planowaną dostawą.
Klient może anulować Zamówienie jednorazowenajpóźniej 24 godziny przed planowaną dostawą. Po tym terminie anulowanie nie jest możliwe.
W przypadku dostawy miesięcznej, Klient może zrezygnować z dalszych dostaw z 7-dniowym okresem wypowiedzenia przed kolejną dostawą.
Program rabatowy – zwrot butelek
Klient, który zwraca butelki (produkty objęte kaucją), otrzymuje rabat na kolejne zakupy.
Wartość rabatu naliczanego za zwrócone butelki jest widoczna w panelu Klienta.
Rabaty można wykorzystać wyłącznie na kolejne Zamówienia – suma Zamówienia zostaje pomniejszona o zgromadzony rabat.
Rabaty nie podlegają wymianie na gotówkę.
Butelka podlegająca kaucji musi być nieuszkodzona oraz umyta. W przeciwnym razie nie zostanie odebrana a rabat nie zostanie naliczony
Dokumentacja sprzedaży
Do każdego Zamówienia dołączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
Klient może otrzymać fakturę elektroniczną, wyrażając na to zgodę podczas składania Zamówienia.
Język Umowy i prawo właściwe
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
VII. Ceny i metody płatności
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
Klient może wybrać następujące metody płatności:
płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie w wybranym terminie Zamówienia).
Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
Prawo odstąpienia od Umowy przez Konsumenta
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, z wyjątkiem produktów spożywczych, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności do spożycia.
W przypadku Umowy o świadczenie usług (np. prowadzenie Konta Klienta), prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy w przypadku dostawy miesięcznej
Klient, który zamówił dostawę miesięczną, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, o ile realizacja dostaw jeszcze się nie rozpoczęła.
W przypadku, gdy pierwsza dostawa już się odbyła, prawo odstąpienia dotyczy jedynie przyszłych dostaw – produkty dostarczone przed zgłoszeniem rezygnacji nie podlegają zwrotowi.
W przypadku rezygnacji z dalszych dostaw po rozpoczęciu realizacji Zamówienia, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów wszystkich dostaw zaplanowanych na kolejne 7 dni od daty zgłoszenia rezygnacji.
Wyjątki od prawa odstąpienia od Umowy
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w odniesieniu do Zamówień obejmujących:
Produkty spożywcze o krótkim terminie przydatności do spożycia, w przypadku których zwrot po upływie terminu ważności byłby niemożliwy lub bezwartościowy.
Produkty spożywcze, które zostały otwarte przez Klienta i których dalsza odsprzedaż nie jest możliwa ze względów higienicznych.
Produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Produkty, których termin ważności upłynął w trakcie okresu na odstąpienie od Umowy.
Produkty przygotowywane na indywidualne zamówienie Klienta (np. produkty o specjalnie dobranych składnikach).
Usługi, które zostały w pełni wykonane przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy (np. dostawa pierwszej partii w ramach dostawy miesięcznej).
Zamówienia anulowane automatycznie z powodu braku płatności na 1 dzień przed planowaną dostawą – w takim przypadku Umowa uznawana jest za niezawartą.
Procedura odstąpienia od Umowy
Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w formie pisemnej lub elektronicznej, wysyłając je na adres e-mail Sprzedawcy lub pocztą na adres siedziby Sprzedawcy.
Klient może skorzystać z gotowego wzoru oświadczenia dostępnego na stronie Sklepu lub sporządzić własne oświadczenie.
Sprzedawca po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania na podany adres e-mail.
Zwrot Towaru i środków
W przypadku odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, nieotwartym i nadającym się do dalszej sprzedaży, w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia.
Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu produktów otwartych, uszkodzonych lub takich, których termin przydatności upłynął.
Zwrot Towaru powinien nastąpić na adres Sprzedawcy na koszt Klienta, chyba że Sprzedawca zgodził się pokryć ten koszt.
Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru lub dowodu jego odesłania.
Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, którą wykorzystał Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
Odstąpienie od Umowy w przypadku Konta Klienta
Klient może odstąpić od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (prowadzenie Konta) w terminie 14 dni od jego założenia, o ile nie dokonał żadnego Zamówienia.
Jeśli Klient skorzystał z rabatów zgromadzonych w wyniku zwrotu butelek przed odstąpieniem od Umowy, rabaty te przepadają i nie podlegają zwrotowi w formie pieniężnej.
IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
Odpowiedzialność Sprzedawcy za Towary
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towary wolne od wad, zgodnie z obowiązującymi normami oraz opisem zamieszczonym w Sklepie.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne lub prawne Towarów na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (art. 556 – 576).
Warunki składania reklamacji
Reklamację można zgłosić, jeśli:
Dostarczony Towar jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub posiada wadę fabryczną.
Towar spożywczy dotarł do Klienta w stanie niezdatnym do spożycia (np. przeterminowany, zepsuty, uszkodzony mechanicznie).
Dostawa nie została zrealizowana w uzgodnionym terminie i Klient nie otrzymał zamówionych produktów.
Reklamacje należy składać niezwłocznie po stwierdzeniu wady, najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania Towaru w przypadku produktów spożywczych.
Sposób składania reklamacji
Reklamacje można składać za pośrednictwem:
Wiadomości e-mail na adres: sklep@emleczarz.pl
Telefonicznie pod numerem: +48 111222333
Formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu
W reklamacji Klient powinien podać:
Imię i nazwisko,
Numer Zamówienia,
Datę odbioru Towaru,
Szczegółowy opis problemu,
W miarę możliwości zdjęcia wadliwego lub uszkodzonego produktu.
Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 7 dni od dnia jej otrzymania.
W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient ma prawo do:
Wymiany Towaru na nowy (jeśli jest dostępny).
Zwrotu zapłaconej kwoty w przypadku braku możliwości wymiany.
Bonu rabatowego do wykorzystania na kolejne zakupy (za zgodą Klienta).
Produkty spożywcze a reklamacja
Reklamacje dotyczące produktów spożywczych o krótkim terminie ważności rozpatrywane są indywidualnie, biorąc pod uwagę ich charakter i okres przydatności.
Nie podlegają reklamacji:
Produkty otwarte po dostawie, chyba że posiadały one wadę fabryczną lub były uszkodzone przed otwarciem.
Produkty, których termin ważności upłynął w okresie od dostawy do momentu zgłoszenia reklamacji.
Produkty, które zostały niewłaściwie przechowywane przez Klienta po dostawie (np. nieprzechowywanie w lodówce produktów wymagających chłodzenia).
Zwrot reklamowanych Towarów
Jeśli reklamacja wymaga zwrotu Towaru, Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie jego przekazania.
W przypadku uznanej reklamacji, koszt zwrotu ponosi Sprzedawca.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Zakres reklamacji
Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego, w tym:
Problemów technicznych uniemożliwiających złożenie Zamówienia.
Nieprawidłowego działania Konta Klienta, np. błędnego naliczania rabatów za zwrot butelek.
Problemów z zarządzaniem planowanymi dostawami w panelu Klienta.
Braku dostępu do historii Zamówień lub błędnych informacji o ich statusie.
Błędnego przetwarzania płatności przez system płatności elektronicznych.
Sposób zgłaszania reklamacji
Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać:
E-mailem na adres: sklep@emleczarz.pl
Telefonicznie pod numerem: +48 111222333
Za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu
W reklamacji należy podać:
Imię i nazwisko Klienta,
Adres e-mail powiązany z Kontem Klienta (jeśli dotyczy),
Opis problemu i datę jego wystąpienia,
W miarę możliwości zrzuty ekranu lub inne dowody ułatwiające diagnozę problemu.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 7 dni roboczych od jej zgłoszenia.
W przypadkach skomplikowanych, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga dodatkowej analizy, Sprzedawca poinformuje Klienta o przewidywanym czasie rozwiązania problemu.
Rekompensata w przypadku uznanej reklamacji
Jeśli problem techniczny spowodował błędne naliczenie rabatów lub brak możliwości skorzystania z promocji, rabaty mogą zostać przywrócone lub naliczone ręcznie.
W przypadku awarii systemu uniemożliwiającej złożenie Zamówienia lub zarządzanie dostawami, Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby umożliwić Klientowi realizację zamówienia zgodnie z pierwotnymi warunkami.
Wyłączenia odpowiedzialności
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne wynikające z:
Awarii sprzętu lub oprogramowania używanego przez Klienta.
Braku dostępu do Internetu lub problemów z siecią po stronie Klienta.
Błędów wynikających z działania zewnętrznych dostawców usług płatniczych.
XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
XII. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
XIII. Postanowienia końcowe
Obowiązywanie Regulaminu
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu i obowiązuje dla Zamówień złożonych od tego dnia.
Zmiany w Regulaminie
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku:
Zmiany przepisów prawa, mającej wpływ na realizację usług przez Sprzedawcę,
Zmiany zakresu lub formy działalności Sklepu,
Wprowadzenia nowych funkcjonalności lub usług w Sklepie.
Klienci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez publikację na stronie Sklepu oraz wysłanie informacji na adres e-mail przypisany do Konta Klienta (jeśli dotyczy).
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich ogłoszenia, chyba że nowy Regulamin przewiduje dłuższy termin.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu realizowane są na zasadach dotychczasowych.
Prawo właściwe i jurysdykcja
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy:
Kodeksu Cywilnego,
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
Ustawy o prawach konsumenta,
Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, podlega sądom właściwym zgodnie z przepisami prawa.
W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Ochrona praw własności intelektualnej
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym nazwa, logo, treści, grafiki, opisy i zdjęcia produktów, podlegają ochronie prawnej i są własnością Sprzedawcy lub podmiotów trzecich, od których Sprzedawca uzyskał stosowne prawa.
Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie lub wykorzystywanie treści Sklepu bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
Postanowienia dodatkowe
Klient, składając Zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.
Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień.
Regulamin jest dostępny w Sklepie w formie umożliwiającej jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie.
Wersja Regulaminu
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30-02-2025 i zastępuje wszystkie wcześniejsze wersje.